
A márkát Lello Caldarelli hozta létre 2007-ben. Azóta ő a vállalat elnöke és a kreatív igazgatója. A márka lábbelikkel indult, hamarosan bőr kiegészítők, napszemüvegek, fehérneműk és strandruhák egyaránt bekerültek kínálatába.
“Ennek a kortárs divattervező projektnek az olasz kultúrális és stílus gyökerei vannak, és folyamatosan az új ötletek és trendek után kutat. Jellegzetes ruhadarabjai egész nap kielégítik a divat iránti igényeket az igényes fogyasztók számára, akik ragaszkodnak az eredetiséghez és a hangulathoz.
Az Antony Morato projekt egy olyan alapvető változásra összpontosít, amely az elmúlt években kihatott a divatpiacra: az „új férfi” outfit igényeinek kiszolgálására.
▸ Az általános kínálat már a férfiak számára sem elegendő. A férfi ruházat, csakúgy, mint a női ruházat, a személyiség kifejezésének egyik módjává vált;
▸ A növekvő divattudat nagyobb jelentőséget tulajdonít az ár-érték aránynak, egy újhullámos fogyasztó számára, aki nem a legalacsonyabb árat, hanem a megfelelő értéket keresi;
▸ A divatot már nem különleges eseményeknek szánják, hanem a férfiak és a nők számára, hogy a nap minden pillanatában kiválasszanak egy ruhát vagy akár csak egy olyan részletet, amely valóban kifejezheti, hogy kik is ők valójában.”

A márkát Lello Caldarelli hozta létre 2007-ben. Azóta ő a vállalat elnöke és a kreatív igazgatója. A márka lábbelikkel indult, hamarosan bőr kiegészítők, napszemüvegek, fehérneműk és strandruhák egyaránt bekerültek kínálatába.
“Ennek a kortárs divattervező projektnek az olasz kultúrális és stílus gyökerei vannak, és folyamatosan az új ötletek és trendek után kutat. Jellegzetes ruhadarabjai egész nap kielégítik a divat iránti igényeket az igényes fogyasztók számára, akik ragaszkodnak az eredetiséghez és a hangulathoz.
Az Antony Morato projekt egy olyan alapvető változásra összpontosít, amely az elmúlt években kihatott a divatpiacra: az „új férfi” outfit igényeinek kiszolgálására.
▸ Az általános kínálat már a férfiak számára sem elegendő. A férfi ruházat, csakúgy, mint a női ruházat, a személyiség kifejezésének egyik módjává vált;
▸ A növekvő divattudat nagyobb jelentőséget tulajdonít az ár-érték aránynak, egy újhullámos fogyasztó számára, aki nem a legalacsonyabb árat, hanem a megfelelő értéket keresi;
▸ A divatot már nem különleges eseményeknek szánják, hanem a férfiak és a nők számára, hogy a nap minden pillanatában kiválasszanak egy ruhát vagy akár csak egy olyan részletet, amely valóban kifejezheti, hogy kik is ők valójában.”