fbpx

Világmárkák akár 70% kedvezménnyel!

A márkát Lello Caldarelli hozta létre 2007-ben. Azóta ő a vállalat elnöke és a kreatív igazgatója. A márka lábbelikkel indult, hamarosan bőr kiegészítők, napszemüvegek, fehérneműk és strandruhák egyaránt bekerültek kínálatába.
“Ennek a kortárs divattervező projektnek az olasz kultúrális és stílus gyökerei vannak, és folyamatosan az új ötletek és trendek után kutat. Jellegzetes ruhadarabjai egész nap kielégítik a divat iránti igényeket az igényes fogyasztók számára, akik ragaszkodnak az eredetiséghez és a hangulathoz.
Az Antony Morato projekt egy olyan alapvető változásra összpontosít, amely az elmúlt években kihatott a divatpiacra: az „új férfi” outfit igényeinek kiszolgálására.
▸ Az általános kínálat már a férfiak számára sem elegendő. A férfi ruházat, csakúgy, mint a női ruházat, a személyiség kifejezésének egyik módjává vált;
▸ A növekvő divattudat nagyobb jelentőséget tulajdonít az ár-érték aránynak, egy újhullámos fogyasztó számára, aki nem a legalacsonyabb árat, hanem a megfelelő értéket keresi;
▸ A divatot már nem különleges eseményeknek szánják, hanem a férfiak és a nők számára, hogy a nap minden pillanatában kiválasszanak egy ruhát vagy akár csak egy olyan részletet, amely valóban kifejezheti, hogy kik is ők valójában.”

A márkát Lello Caldarelli hozta létre 2007-ben. Azóta ő a vállalat elnöke és a kreatív igazgatója. A márka lábbelikkel indult, hamarosan bőr kiegészítők, napszemüvegek, fehérneműk és strandruhák egyaránt bekerültek kínálatába.
“Ennek a kortárs divattervező projektnek az olasz kultúrális és stílus gyökerei vannak, és folyamatosan az új ötletek és trendek után kutat. Jellegzetes ruhadarabjai egész nap kielégítik a divat iránti igényeket az igényes fogyasztók számára, akik ragaszkodnak az eredetiséghez és a hangulathoz.
Az Antony Morato projekt egy olyan alapvető változásra összpontosít, amely az elmúlt években kihatott a divatpiacra: az „új férfi” outfit igényeinek kiszolgálására.
▸ Az általános kínálat már a férfiak számára sem elegendő. A férfi ruházat, csakúgy, mint a női ruházat, a személyiség kifejezésének egyik módjává vált;
▸ A növekvő divattudat nagyobb jelentőséget tulajdonít az ár-érték aránynak, egy újhullámos fogyasztó számára, aki nem a legalacsonyabb árat, hanem a megfelelő értéket keresi;
▸ A divatot már nem különleges eseményeknek szánják, hanem a férfiak és a nők számára, hogy a nap minden pillanatában kiválasszanak egy ruhát vagy akár csak egy olyan részletet, amely valóban kifejezheti, hogy kik is ők valójában.”

info@outletdepo.hu

Stock & Stock Kft.
2020

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google