
A Bershka a spanyol Inditex csoport tagja (testvérmárkái a Zara, a Massimo Dutti, a Pull&Bear, a Stradivarius stb.) – 1998-ban alapították.
Elsődleges célcsoportjukként olyan fiatal, igényes nőkre és férfiakra tekintenek, akik naprakészen követik a divatot.
Az egyre igényesebb közönség számára a Bershka divatreferenciaként mutatkozik be. Tervezői csoportja több mint 60 szakemberből áll, akik folyamatosan felmérik az ügyfelek igényeit, szükségleteit és kívánságait és évente több mint 4000 különböző terméket mutatnak be üzleteikben.

A Bershka a spanyol Inditex csoport tagja (testvérmárkái a Zara, a Massimo Dutti, a Pull&Bear, a Stradivarius stb.) – 1998-ban alapították.
Elsődleges célcsoportjukként olyan fiatal, igényes nőkre és férfiakra tekintenek, akik naprakészen követik a divatot.
Az egyre igényesebb közönség számára a Bershka divatreferenciaként mutatkozik be. Tervezői csoportja több mint 60 szakemberből áll, akik folyamatosan felmérik az ügyfelek igényeit, szükségleteit és kívánságait és évente több mint 4000 különböző terméket mutatnak be üzleteikben.